Medzinárodná výstava psov 2011

20.02.2011 14:48

 Od 18.2. do 20.2.2011 sa konala v Košiciach Medzinárodná výstava psov na ktorej som vyfotila rôzne plemená psov.

 

Bernský salašnícky pes

V kruhu sa predviedli Bernské salašnícke psy z rôznych štátov Európy. Sú prekrásne a poriadne veľké. Pravdepodobne to boli mladé psy a feny. Fotila som ich z tribúny. Predvádzali sa tuším 5 psov z pánmi pred porodcami. Kedže bol v hale ruch, boli niektoré psy dosť nervózne. 

 

 

 

 

 

 

______________________________________________________________________

Predviedli sa aj  Bullmastify, plavé, čokoládové a najmä hnedé. Pes na fotke < sa mi najviac páčil a najviac mu to šlo. Kedže bolo málo svetla najlepšie sa fotilo zhora odkiaľ som mastifov fotila. Všetky psy sa predviedli skvele. 

______________________________________________________________________

Taktiež tieto krásne, mohutné a veľké Nemecké dogy som veľmi dlho obdivovala.

Sú krásne a veľmi veľké. Keď počula že Írske vlkodavy sú väčšie, nevedela som si to predstaviť. 

 

 

 

 

 

______________________________________________________________________

V tento deň síce Zlaté retrívry nemali predvádzať, ale boli tam aspoň 4.